Friday, May 4, 2007

pariuri

nu vreau sa-mi imaginez satisfactia de pe fata CELUI care a castigat pariul.
ce sa zic?cineva a avut dreptate(doar de data asta, n-ar trebui sa te increzi prea mult...)...si daca te incalzeste cu ceva,am vrut sa ma uit si la al 3-lea,dar nu l-am mai gasit pe retea.dar cred ca poti ghici ce urmeaza sa fac dupa ce postez:).
so,are you happy now?
p.s.
1. VA URMA!
2. sa nu-ti treaca prin cap sa lasi un comment de genul:" intotdeauna castig pariurile", pt ca s-ar putea sa fie sters din 'greseala'.

3 comments:

  1. nu, nu zic DAR eram sigur ca azi cand urma sa vorbim ai fi vazut deja mai multe :D

    ReplyDelete
  2. yeahh....nu vrei sa faci vreun pariu cu mine?...am si eu o propunere foarte buna:D

    ReplyDelete
  3. Cu tine am pus deja un pariu castigat in proportie de 99% . Sigur mai vrei altul?

    ReplyDelete