Saturday, January 16, 2010

nicotine-free

Am pe masa o tigara care ma sperie.... nu arata si nici nu o percep ca pe vreun mic monstrulet. Este identica cu miile de tigari pe care le-am fumat pana acum. Ciudat este ca nu ma inspaimanta nici gandul ca urmeaza sa o fumez, nici gandul ca o consider ultima, nici macar filmuletul din mintea mea in care vizualizez cum actioneaza toate acele subtante pe care le inspiram in timp ce fumam .Cred ca ma intimideaza lupta care o sa urmeze dupa,desi consider ca am toate armele necesare pentru a o castiga.Sau poate ma tem ca o sa uit acea lista lunga cu motivele pentru care iau aceasta decizie, sau ca voi avea momente in care acele motive mi se vor parea lipsite de importanta. Stiu ca pentru un nefumator suna stupid, dar ma simt de parca urmeaza sa ma despart de un prieten bun,care mi-a fost alaturi zi de zi in ultimii ani,cu care am impartit clipe,sentimente,ganduri.
Anyway...m-am inarmat cu multe dulciuri,fructe,seminte,cateva comedii si nu in ultimul rand curaj si vointa(sper sa fie de fier,nu de ghetza:P).
Acum cred ca a sosit momentul sa o aprind...So...let the fight begin!!!!

2 comments:

  1. Un prieten "bun" care desi ti-a fost alaturi zi de zi, isi mentine constant nestingherit planul sau malefic.
    Succes! May the force be with you!

    ReplyDelete